Протидія коронавірусу: "Мрія" й "Руслани" завалені замовленнями

Найбільший транспортник світу Ан-225 «Мрія» розпочав свою боротьбу з коронавірусом, здійснивши після річної модернізації перший рейс до Китаю. Разом з «Мрією» пандемію зупиняють і п’ять Ан-124 «Руслан».

 

 
Ан-124 «Руслан»
***

6 хвилин до вильоту. Перевірка двигунів. І найбільший транспортний літак світу Ан-225 «Мрія» здіймається в повітря зі злітної смуги аеропорту держпідприємства «Антонов» в Гостомелі. «Мрія» махнула крилами у небі. Так пілот відзначав перший політ в цьому році. Для авіакомпанії «Авіалінії Антонова» цей виліт 11 квітня доволі важливий. Літак рік не здійснював рейсів через роботи з модернізації.

 

Вантажний літак Мрія Після року робіт з модернізації літак «Мрія» здійснює свій перший рейс

 

І свій перший рейс тепер уже модернізована «Мрія» виконує до Китаю, аби забрати гуманітарний вантаж для боротьби з пандемією коронавірусу. Цей вантаж потрібно доставити в ЄС.

Політ літака Ан-225 Мрія Ан-225 «Мрія» й досі залишається найбільшим транспортним літаком світу

Українські літаки проти кронавірусу

З Китаю «Мрія» має доправити до Варшави велику партію — майже 400 тонн захисних масок, костюмів, окулярів, дезінфекторів і апаратів штучного дихання. Після цього польоти по всьому світу будуть майже безперервними. 22 квітня «Мрія» після трьох рейсів з Китаю в інші країни доправить гуманітарний вантаж до України. 

«Мрія», як повідомили DW в авіакомпанії «Авіалінії Антонова», зафрахтована натепер до середини травня. «Ми перевозимо одним рейсом стільки, скільки 5-6 «Боїнгів». Треба наразі швидко доправляти ці вантажі до країн, де спалах коронавірусу. Знаєте, як кажуть, дороге яєчко на Великдень. Так і наші літаки зараз потрібні», — наголошує у розмові з DW директор авіакомпанії «Авіалінії Антонова» Михайло Харченко.

В гуманітарних перевезеннях беруть участь ще і п’ять українських літаків Ан-124 «Руслан». Графік їхніх польотів також розписаний на місяць уперед. Тож «Мрія» стане шостим українським літаком , який допомагає країнам ЄС протидіяти пандемії. За інформацією держконцерну «Укроборонпром», куди входить ДП «Антонов», всі ці рейси комерційні, а частина їх здійснюється за програмою Strategic Airlift Interim Solution (SALIS).

Це програма НАТО щодо виконання стратегічних вантажних авіаперевезень в інтересах країн Альянсу та ЄС. Деталі вантажу ДП «Антонов» не може розголошувати. Проте, директор авіакомпанії «Авіалінії Антонова» Михайло Харченко в інтерв’ю DW повідомив, що гуманітарні перевезення українські літаки здійснюють ледь не з початку березня і вже виконали рейси приблизно до 30 країн.

Безпека пілотів

Українські «Руслани» та «Мрію» дуже чекають не лише в країнах ЄС, а й у США та на інших континентах. Генеральний директор держконцерну «Укроборонпром» Айварис Абромавичус заявив, що українських льотчиків він вважає «такими ж героями, як і лікарів, які у відділеннях інтенсивної терапії рятують людей». «Вони летять інколи в епіцентр пандемії і просто виконують свою роботу. Я їм дякую», — сказав Абромавичус.

Михайло Харченко й Айварис Абромавичус Директор авіакомпанії «Авіалінії Антонова» Михайло Харченко (л.) й гендиректор «Укроборонпрому» Айварис Абромавичус

Наразі у закордонних відрядженнях перебувають майже 200 «антонівських» пілотів та техніків. Усі вони, як каже Харченко, мають працювати в аеропортах призначення лише в протиепідеміологічних костюмах і, по змозі, уникати будь-яких контактів. Авіакомпанія виконує національні правила карантину і коли екіпажі повертаються до України, їхні члени відправляються на обов’язкову обсервацію.

www.dw.com/uk/protydiia-koronavirusu-mriia-y-ruslany-zavaleni-zamovlenniamy/a-53095824

(Visited 18 times, 1 visits today)
Оставить комментарий


Отправить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *