В особистому кабінеті можна передати звернення з додаванням фото чи відео
Як повідомляють у Запорізькій мерії, з початку року до міського контакт-центру «15-80» надійшло більше 16 тисяч звернень від мешканців міста.
Містяни звертаються до центру за допомогою телефонних дзвінків або через електронні сервіси.
Але на порталі контакт-центру «15-80» можна зареєструвати особистий кабінет (це займе лічені хвилини).
Це дасть чимало переваг:
– скорочення часу на передачу звернень;
– відсутність черг «на лінії»;
– можливість додати до звернення фото чи відео;
– інформування про проведення ремонтних робіт за адресою;
– отримання зворотного зв’язку на поштову скриньку .
Як це працює?
Треба зареєструватися в особистому кабінеті на порталі контакт-центру «15-80» за посиланням https://1580.zp.gov.ua/ .
Також можна підключити чат-бот “Запоріжжя 1580” за посиланням https://t.me/colcentrebot .
Через нього також можна отримувати корисну довідкову інформацію.
– Алгоритм опрацювання звернень, переданих через особистий кабінет чи чат-бот, аналогічний алгоритму опрацювання звернень, переданих за телефоном.
Жодне не загубиться та не залишиться без уваги, – зазначають у мерії.