Мобільний телефон – незмінний супутник сучасної людини. Його тримають в руках, носять в кишені, кладуть поряд, коли лягають спати… Тому важливість якості та безпечності цього пристрою не викликає жодних сумнівів.
Фахівці Держпродспоживслужби в Запорізькій області нагадали споживачам прості правила, які варто пам’ятати коли купуєте новий мобільний телефон:
* довіряйте тільки офіційним продавцям: коли робити покупки або в стаціонарному закладі торгівлі, або в онлайн-магазині – обов’язково звертайте увагу на наявність повної інформації про продавця (зокрема, назва, контактні дані, тощо);
* уважно вивчіть інформацію про сам товар, що має відповідати вимогам статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів»;
обов’язково вимагайте у продавця документ, що підтверджує оплату.
Ринковий нагляд щодо мобільних телефонів здійснює Національна комісія, що проводить державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку.
А у випадку, якщо порушено ваші права споживача та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Запоріжці можуть звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області:
– у паперовому вигляді на поштову адресу: б. Примаченко Марії, 20 А, м. Запоріжжя, 69036 та [email protected];
– через електронну онлайн-форму на офіційному вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області
Для належного розгляду питань, викладених у зверненні, просимо зазначати у ньому наступну інформацію:
– повне найменування суб’єкта господарювання (ТОВ, ПП, ПрАТ – юридична особа, ФОП);
– адресу місцезнаходження суб’єкта господарювання (юридичну адресу);
– адресу місця провадження господарської діяльності суб’єкта господарювання (фактичну адресу підприємства);
– факт порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
У зверненні має бути вказано прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника (заявників), і воно повинно бути підписано ним(ними) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
До звернення додавайте документи чи їх копії, що підтверджують факти порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства про ціни та ціноутворення (чеки, квитанції, рахунки, що підтверджують застосування завищених або економічно необгрунтованих тарифів, інші розрахункові документи, договір, звернення до суб’єкта господарювання та його відповіді тощо) (за наявності).
У разі отримання всієї необхідної інформації Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області для захисту прав споживачів будуть вжиті вичерпні заходи, передбачені чинним законодавством, щодо запобігання економічно необгрунтованому підвищенню державних регульованих тарифів на комунальні послуги!
Телефон Консультаційного центру управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: (061) 239 73 17.