"Укрзалізниця" стабилизировала работу онлайн-системы продажи билетов

Клиенты, сделки которых были подтверждены банком, начинают получать свои билеты на указанные электронные ящики

Фото из открытых источников

АО «Укрзализныця» стабилизировала онлайн-систему продажи билетов и сняла ограничение в 140 сессий в секунду после обработки всех запросов от клиентов, не получивших подтверждения своих операций за период с 14:00 до 20:00 4 декабря. Об этом сообщает пресс-служба предприятия.

«В данный момент работа онлайн-системы сервиса booking.uz.gov.ua стабилизирована. Клиенты, совершившие оплату до 19 часов, сделки которых были подтверждены банком, начинают получать свои билеты на указанные электронные ящики. В случае неподтверждения сделки банком, средства возвращаются на счета клиентов», — говорится в сообщении.

https://112.ua/obshchestvo/ukrzaliznycya-stabilizirovala-rabotu-onlayn-sistemy-prodazhi-biletov-472350.html

Роботу сервісу booking.uz.gov.ua стабілізовано

Як повідомлялось раніше, на даний час навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці було накладено певні обмеження.

Наразі роботу онлайн-системі сервіс booking.uz.gov.ua стабілізовано. Клієнти, що здійснили оплату до 19 години, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів.

У разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: 044 591 19 88, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14-00 до 20-00.

Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему. Приміром, лише у період з 19 до 20 години через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків. Тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тисячі квитків.

Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди, Укрзалізниця розпочне призначення додаткових поїздів на період новорічних та різдвяних свят.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/485834/

(Visited 6 times, 1 visits today)
Оставить комментарий

Отправить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *