У Запоріжжі з 16 листопада минулого року ввели обмеження у роботі тролейбусів та трамваїв, які, нагадаємо, безкоштовно перевозять пасажирів.
Влада пояснювала такий непопулярний крок дефіцитом електроенергії в країні та нашому місті.
Як повідомляв тоді секретар Запорізької міськради Анатолій Куртєв, на тролейбусних та трамвайних маршрутах було встановлено інтервали руху в 20-40 хвилин.
На окремих маршрутах рух електротранспорту було зовсім скасовано.
Крім того, було встановлено обмеження щодо часу для безкоштовного перевезення міськими автобусами пільгових категорій запорожців, що є прямим порушенням законів України.
По суті дочекатися трамвая або тролейбуса стало дуже проблематично.
Мешканці Запоріжжя сподівалися, що зараз, зі скасуванням погодинних відключень електроенергії міський електротранспорт запрацює в звичному режимі, як це відбувається в інших містах України.
Наприклад, у Києві, де досі є дефіцит електроенергії, як повідомляє КМВА, весь електротранспорт повернувся на маршрути: на 46-ти тролейбусних маршрутах працюють 286 одиниць техніки, на 32 трамвайних – 195.
Однак у Запоріжжі, схоже, на міських маршрутах і далі працюватимуть приватні перевізники, а електротранспорт – простоюватиме у депо.
Як повідомляє ТГ-канал ЗАПОРІЖЖЯ.ІНФО, на минулому тижні керівництво збирало співробітників “Запоріжелектротрансу”, щоб оголосити про майбутні скорочення персоналу.
Близько ста людей збираються звільнити із підприємства.
“Ось така новина про “відновлення” роботи електротранспорту у Запоріжжі.
Невже пан в.о. мера Куртєв справді вирішив назавжди залишити наше місто не лише без гарячого водопостачання, а й без нормальної роботи електротранспорту, зовнішнього освітлення тощо?” – запитують наші колеги із ЗАПОРІЖЖЯ.ІНФО.
Фото ілюстративне з відкритих джерел