Відколи Укрзалізниця запустила міжнародні рейси до Варшави, Перемишля, Хелма та Кишинева, придбати квитки на ці потяги було справжнім випробуванням, і здебільшого через перекупників.
Але тепер сам перевізник ввів нові обмеження, які обурюють пасажирів не менше, ніж схеми з перепродажем квитків на потяги.
Про це розповів автор блогу “Залізні магістралі” Олег Васильєв на своїй сторінці у Facebook.
Квитки продають тільки онлайн, повернення – через каси
Ситуація наступна – наразі визначено чіткий перелік поїздів, на які продаж квитків здійснюється лише онлайн, а повернення – лише через каси вокзалів.
До списку увійшли такі поїзди:

Чому пасажирів не влаштовує така схема?
Виходить так, що українці, які не мають доступу до інтернету, не можуть купити квитки на міжнародні поїзди.
Так само немає можливості оплатити квитки готівкою.
Інша ситуація: пасажир перебуває за кордоном і за певних причин скасовує поїздку, але повернути електронний квиток він не може. Адже така функція в онлайн-ресурсах заблокована для міжнародних потягів.
Зробити це в країні свого тимчасового перебування пасажир також не може, тому що на закордонних станціях немає представництв Укрзалізниці.
Як пише Олег Васильєв, “встановлений порядок продажу квитків на вказані вище потяги лише через онлайн-ресурси ставить споживачів у нерівні умови.
Громадяни, які не мають доступу до мережі Інтернет, не можуть купити квитки на міжнародні поїзди, адже у касах продаж квитків заблоковано. Так само споживачів позбавлено можливості оплатити купівлю квитків готівкою.
Вказані умови продажу/провернення квитків мають ознаки порушення Закону України “Про захист прав споживачів”.
Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами”.
Він поцікавився у Держпродспоживслужби стосовно правомірності таких дій перевізника, але відповіді ще не отримав.