Всі роботи на об’єктах будівництва Автотранспортної магістралі знаходяться під пильним технічним наглядом висококваліфікованих спеціалістів. От і виконання робіт на пілоні — а це близько на 140 м висоти — контролюють представники одразу декількох підприємств:
-
Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, як замовника будівництва;
-
Інституту Дніпродіпротранс, як проектанта будівництва;
-
Консорціуму “Айсі Інфраструктура Україна”, як незалежного технагляду.
Вони перевіряють стан арматури, яка була залишена після бетонування минулої захватки пілону, а також якість монтажу опалубки.
Нагадаємо, після монтажу нової опалубки, мостобудівники розпочнуть бетонування останніх чотирьох захваток, завдяки чому висота пілону буде вигнана до проектної відмітки 150 м — а це ще близько 10 метрів.