2 травня Європейський Союз спільно з Міжнародною організацією з міграції (МОМ) запустили всеукраїнську комунікаційну кампанію для запобігання торгівлі людьми під час війни. Про це повідомляє пресслужба Представництва ЄС в Україні.
Кампанія, що фінансується ЄС, розповість про основні правила безпеки та ризики торгівлі людьми, про які необхідно знати українцям, які рятуються від російського вторгнення.
Протягом травня інформаційні матеріали кампанії у вигляді відеороликів, постерів та інфографіки будуть розповсюджені в національних медіа, соціальних мережах, а також через зовнішню рекламу.
«ЄС повністю солідарний з українським народом перед обличчям неспровокованого та невиправданого вторгнення Росії і продовжує надавати потужну політичну, фінансову та гуманітарну допомогу Україні.
В умовах війни українці щодня стикаються з численними ризиками та небезпеками, і в межах нашої комунікаційної кампанії ми закликаємо українців не втрачати пильності, і пам’ятати, що за таких складних обставин завжди є ті, хто вам допоможе, але є й такі, хто може скористатися вашою вразливістю, розгубленістю, щоб ошукати, експлуатувати, завдати моральної та фізичної шкоди.
Завдяки інформаційним матеріалам кампанії українські громадяни дізнаються про практичні поради щодо безпеки себе та своїх близьких, аби ухвалювати поінформовані рішення в пошуках порятунку від війни», – зазначив Ремі Дюфло, заступник голови Представництва Європейського Союзу в Україні.
Після повномасштабного вторгнення Росії 24 лютого гуманітарні потреби України зросли до безпрецедентного рівня. Згідно з останнім звітом Міжнародної організації з міграції (МОМ), за перші 17 днів квітня майже 600 тис. осіб стали внутрішньо переміщеними особами (ВПО) в Україні, внаслідок чого загальна кількість ВПО з початку війни перевищила 7,7 млн або 17% населення.
Ідею кампанії також підтримала команда програми «Сніданок з 1+1» та її ведучі Єгор Гордєєв та Людмила Барбір. У межах спільного ТБ-проєкту українці побачать цикл сюжетів про п’ять маркерів безпеки щодо документів, транспорту, отримання допомоги, зв’язку та спілкування.
Вся важлива інформація про активності в межах комунікаційної кампанії буде зібрана на платформі сайту TSN.ua, також стежте за соцмережами за хештегами #StandWithUkraine, #stoptrafficking та #527передусім.