Перерви в енергопостачанні можуть бути пов’язані із проведенням планових або аварійних ремонтних робіт, а також із застосуванням стабілізаційних відключень. Зважаючи на кількість звернень до нашого кол-центру з цього питання, нагадуємо, як ще можна дізнатися причину відсутності світла та орієнтовний час відновлення живлення:
На сайті ПАТ «Запоріжжяобленерго» у розділі НАСЕЛЕННЮ в меню ВІДКЛЮЧЕННЯ:
Планові відключення https://web.telegram.org/a/%20http://surl.li/wkchwi
Аварійні відключення http://surl.li/ectyfi
Стабілізаційні відключення http://surl.li/wqskmm
За допомогою телеграм-чатботу @ZOE_Alarm (https://t.me/zoe_alarm
Через чат-бот @ZPenergoBot
https://t.me/ZPenergoBot
У чергових фахівців кол-центру в форматі 24/7:
наберіть один з наведених нижче номерів для виходу на нашу внутрішню АТС:
(061) 228-51-00
067-613-47-89
050-322-12-39
093-170-49-09
після звукового сигналу наберіть будь-який з наведених нижче додаткових номерів:
☎️86-44, ☎️86-52, ☎️86-54, ☎️29-52, ☎️29-14
І звісно, у фахівців кол-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго»: 0-800-304-502 (без вихідних, з 08:00 до 20:00, решту доби кол-центр працює в режимі самообслуговування)
Джерело: https://www.zoe.com.ua/