Якось влітку випадково потрапила з друзями до магазинчику однієї з мереж, що торгують пивом та сидром на розлив. І з подивом почула: “Нам два літри «Байрактара» і три – «Чорнобаївки»”…
До чого тут турецький безпілотник та знане місце сили українців на Херсонщині, яке стало народною легендою? Виявилося, що такі назви дали своїм новинкам виробники сидра й пива. І треба сказати, що розліталися вони дуже швидко))).
Маркетологи знайшли цікавий хід, і я мимоволі почала в супермаркетах звертати увагу на патріотичний дизайн окремих товарів.
Найбільше його використовують виробники солодощів. Тут і набори тістечок «Привид Києва», «Ой, у лузі червона калина» і «Разом до перемоги»,
і пряники у національних барвах,
і цукерки «Стефанія» та «Любіть Україну».
Сподобався і фундук з написом «Ми з України». І хіба можна відмовити собі у задоволенні скуштувати хліб «Переможний»?
До речі, усі вироби дуже смачні. Мабуть, дизайн ще більше зобов’язує до відповідного рівня якості).
Нещодавно серед символіки у відділі супутних товарів побачила магніти та брелки у вигляді тризубів, а в іншому супермаркеті – загальні зошити з привабливими українськими обкладинками, які виробляє Львівська фабрика друку.
Не знаю, як вам, а мені теплішає на душі, коли бачу чи просто відчуваю настрій українських підприємців: “З Україною в серці”…
Ганна ЧУПРИНА, фото авторки
Матеріал підготовлено в рамках проєкту “Слово правди – наша зброя”