Шахраї використовують різні способи, щоб отримати доступ до банківських даних та грошей мешканців Запоріжжя.
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку здійснюється підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану» – кожного разу зловмисники використовують нові способи, щоб вкрасти кошти з банківських рахунків і карток.
Як повідомляє відділ комунікації поліції Запорізької області, щоденно до правоохоронців звертаються громадяни, яких ошукали псевдобанкіри.
60-річна мешканка Вознесенівського району отримала телефонний дзвінок нібито від працівника банку, який повідомив, що її картка заблокована, і їй необхідно пройти верифікацію.
Після того, як жінка назвала код, який надійшов у смс-повідомленнях, із її рахунку зникли 18900 гривень.
Того ж дня мешканець Вільнянська лишився своїх заощаджень у сумі 4700 доларів США.
Він також виконав усі вказівки телефонного “банкіра”.
Поліцейські попереджають: щоб не стати жертвою шахрайства, в жодному разі нікому не повідомляйте:
- персональні дані;
- номер та строк дії банківської картки;
- PIN-код, CVV;
- коди в смс-повідомленнях;
- пароль від онлайн-банкінгу.
Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформацію стосовно банківських рахунків чи картки.
Якщо ви встигли повідомити шахраям дані карти, то негайно її заблокуйте, а також зверніться в поліцію.
Якщо від вас вимагають персональні дані карткових рахунків, негайно телефонуйте до банківської установи та на спецлінію 102.
Фото ілюстративне