Тепер пасажири матимуть можливість отримати повну вартість квитків навіть після відправлення поїзда. При цьому в компанії наголосили, що вартість плацкарту не повертається, – https://hromadske.radio/.
Так, пасажири можуть повернути кошти за квиток, якщо звернутися з цим проханням офлайн і не пізніше ніж через годину після відправлення. Раніше перевізник повертав лише десять відсотків від вартості квитка.
«Укрзалізниця» змінила правила повернення коштів за квитки«Укрзалізниця» оновила правила повернення коштів за квитки. Тепер повертатимуть повну вартість купе і половину вартості плацкарти, якщо повернути квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда. Раніше йшлося про не менше, ніж за дев‘ять годин.
Про це повідомила пресслужба компанії.Також тепер можна буде повернути всю вартість квитка гроші за квиток, але якщо це робити не більше, ніж за годину після відправлення [раніше повертали лише 10 відсотків від ціни]. Проте таке повернення можна буде робити тільки онлайн. Однак таке правило не стосуватиметься плацкартних квитків.
Окрім цього «Укрзалізниця» запровадила ще низку змін, які не стосуються повернення коштів за квитки. Наприклад, компанія привела у відповідність сучасним нормам терміни та визначення. Зокрема, визначення «дитина-інвалід» замінили на «дитина з інвалідністю», а «інвалід війни» – на «особа з інвалідністю внаслідок війни».
Також компанія спростила процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів. Раніше оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, а тепер процедуру дозволили перенести в онлайн.
Правила, які діяли досі, були ухвалені ще у 2006 році, а останні зміни в них вносились у 2019-му.