Дочірня компанія Google – Jigsaw – наступного тижня починає кампанію, спрямовану на протидію дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині та Чехії. Основою для неї стануть дослідження психологів із двох британських університетів.
Кампанія триватиме впродовж місяця, повідомляє Reuters.
Спільно з Jigsaw, психологи з університетів Кембриджа та Брістоля створили 90-секундні ролики. Їхня мета – «прищепити» людей проти пропагандистського контенту у соціальних мережах, що його масово генерує росія.
Відео, які демонструватимуться у рекламних блоках YouTube, Twitter, TikTok та Facebook, мають допомогти людям помітити маніпуляції та відстежувати механізми, за допомогою яких російські пропагандисти тиснуть на їхні емоції.
Кампанія спрямована на підвищення стійкості аудиторії до спрямованих проти біженців наративів. Вона реалізується у партнерстві з місцевими неурядовими організаціями, фахівцями з перевірки фактів, науковцями та експертами з дезінформації.
“Ми розглядаємо це як пілотний експеримент, тому немає абсолютно жодних причин, щоб цей підхід не можна було застосувати в інших країнах”, – вважає керівниця відділу досліджень у Jigsaw Бет Голдберг.
Інеса АТАМАНЧУК за матеріалами tokar.ua