Про це повідомляє The Marine Executive, передає Укрінформ.
Oct 13, 2025 2:44 PM by The Maritime Executive
Вантажне судно Eileen подало сигнал лиха в неділю, 12 жовтня, в обідню пору, повідомивши, що судно набирає воду.
За даними Болгарського центру координації морського порятунку, екіпаж повідомив, що судно нахилилося і що вони не в змозі контролювати затоплення.
Екіпаж вирішив покинути судно на двох рятувальних плотах.
Фото: ВМС/България
Болгарський флот координував рятувальну операцію, завдяки чому 10 моряків були врятовані.
Болгари також розвіяли побоювання, що судно могло натрапити на міну, заявивши, що інцидент стався через «структурні недоліки», що підтверджується поганим станом технічного обслуговування судна.
Судно, яке плавало під прапором Камеруну, було побудоване в 1993 році і з 2020 року належало українській компанії.
У червні 2025 року судно було затримано на 15 днів після інспекції в Греції, під час якої були виявлені проблеми, зокрема з приладами стабільності, пожежними насосами та трубопроводами, аварійним освітленням, підготовкою екіпажу, а також документацією.
Хоча це не було підставою для затримання, у звіті було зазначено про корозію палуби та структурні проблеми. Судно було відпущено для ремонту на верф, але Паризька угода про взаємодопомогу (Paris MOU) винесла тримісячну заборону, посилаючись на численні затримання.
«Порушення, безумовно, не було спричинене зовнішнім джерелом. Болгарський вертоліт пролетів над судном і ретельно його оглянув, щоб підтвердити це. Найімовірніше, інцидент стався через структурну несправність», — сказав міністр транспорту та комунікацій Болгарії Гроздан Караджов.
Судно перевозило вантаж гіпсу в мішках і прямувало до Чорноморська, коли стався інцидент.