Японія побудує конвеєр довжиною 515 км для перевезення вантажів.
Влада Японії затвердила проєкт побудови конвеєрної дороги для перевезення вантажів між містами Токіо та Осака. Довжина дороги складе 515 км, а її вартість сягне 3,7 трлн єн (23,5 млрд доларів).
Хоча дехто вітав зміни в секторі, відомому своїми довгими робочими днями та важкими умовами праці, «проблема 2024 року» залишить зяючу діру в робочій силі логістики.
Якщо ця тенденція збережеться, транспортні можливості країни впадуть на 34% до кінця десятиліття, згідно з оцінками уряду.
Під час пандемії Covid-19 в Японії попит на доставку різко зріс, а державні дані показують, що кількість користувачів зросла з приблизно 40% домогосподарств до 60%.
Країна відчуває хронічний дефіцит робочої сили у сфері вантажних перевезень. Дефіцит водіїв, які перевозять близько 90 відсотків японських вантажів, зросте ще більше після введення цього року нового закону, який обмежить їхню понаднормову роботу.
Влада каже, що це розв’яже проблему перевтоми та зменшить кількість аварій. Конвеєр буде функціонувати цілодобово та має на меті розв’язати обидві проблеми. За словами високопосадовця міністерства транспорту, який керує проєктом, дорога також допоможе скоротити викиди вуглекислого газу.
За оцінками міністерства, логістичні автомагістралі могли б виконувати роботу 25 тисяч водіїв вантажівок на день, повідомляє Yomiuri.
Очікується, що дефіцит водіїв вантажівок, які перевозять близько 90% вантажів у Японії, прискориться після введення цього року закону, що обмежує їх понаднормову роботу, намагаючись усунути надмірну роботу та зменшити кількість аварій.