Куди, як та коли потрібно передавати дані лічильників за спожиті комунальні послуги
Кожного місяця передавати показники лічильників необхідно коректно та своєчасно, аби не отримати завищені суми у платіжках.
Що стосується терміну подачі показників, то вони різняться, в залежності від виду послуги.
Розповідаємо.
Як передати покази за електроенергію
Термін передачі показань електролічильника – останні два дні попереднього місяця і три перші дні наступного місяця.
Це можна зробити за номерами телефонів за допомогою голосового меню самообслуговування:
(061) 228-51-09
+38 (098) 168-01-01
+38 (050) 119-91-69
+38 (093) 170-23-35
через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго» за посиланням https://www.zoe.com.ua/ pokazania.php;
Також передати покази можна через спеціальний чат-бот @ZPEnergoBot.
Щоб зареєструватися в цьому боті, необхідно вказати рахунок і номер електричного лічильника.
Як передати покази за газ
Показання можна передавати через такі платформи:
в особистому кабінеті my.gas.ua;
на сайті без реєстрації за номером особового рахунку gas.ua/uk/indicators
за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647;
через чатботи GASUA у Viber і Telegram
Як передати покази за воду
Показання приладу обліку холодної води приймаються щомісяця, з першого числа до 12 години останнього дня місяця.
Щоб передати показання перейдіть за посиланням до Особистого кабінету.
Багатоканальні номера телефонів Інформаційного центру:
(067) 622-32-14 (Київстар)
(099) 012-02-14 (Водафон)
(063) 350-72-14 (Лайф)
(061) 214-92-14 (Міський)
0 (800) 200-214
Aвтовідповідач працює цілодобово без вихідних.
Фото – ілюстративне