Упаковка відіграє важливу роль у процесі продажу. Вона не лише захищає продукт від пошкоджень, забруднення чи погодних умов. Вона також виконує маркетингову функцію. Це дозволяє виділити бренд серед конкурентів, наприклад, за допомогою характерної форми, правильно підібраних кольорів, помітного слогану на етикетці або цікавої графіки. Упаковка має велике значення для створення впізнаваності бренду, що перетворюється на результати продажів.
Важливо, що створити упаковку, яка приверне увагу одержувачів, під силу не тільки великим компаніям, а й малим підприємствам, які тільки виходять на ринок. У випадку підприємств, які роблять перші кроки в харчовій промисловості та хочуть конкурувати з більшими гравцями, вибір відповідних маркетингових дій має велике значення для майбутнього бренду.
Упаковку іноді називають візитною карткою компанії і тихим продавцем. Контейнер з етикеткою (наприклад, https://plast-box.com.ua/predlozhenie/vidra/katalog-produktiv/) є джерелом інформації не тільки про сам товар, а й про бренд. Він передає свої цінності та цілі. Тому він повинен гармоніювати з іншими елементами візуальної ідентифікації бренду та його «tone of voice», тобто унікальним тоном комунікації.
Як використовувати пластикову упаковку в маркетинговій стратегії невеликої компанії?
Подбайте про етикетку
Створюючи етикетку харчового продукту, необхідно пам’ятати, що крім маркетингової функції вона виконує ще й інформаційну функцію. Тому, окрім слогану, що запам’ятовується, чи креативної графіки, має бути також така інформація, як назва виробника, склад чи термін придатності.
Розкажіть історію бренду
Створіть історію бренду. Використайте розповідання історій. Розкажіть історію створення компанії, згадайте перешкоди, які стояли на вашому шляху і які завдяки наполегливій праці вам вдалося подолати. Як це зробити, маючи у вашому розпорядженні так мало місця? Зробіть ставку на пластикове відро з етикеткою з QR-кодом, яке переведе споживачів на веб-сайт компанії, де вони знайдуть розгорнуту історію. Заохочуйте клієнтів взаємодіяти з вашим брендом, пропонуючи код знижки після сканування коду.
Знизьте собівартість продукції
Як мінімізувати витрати на виробництво упаковки без втрати високої якості? Цікавим рішенням є друк 50% упаковки за технологією IML. Завдяки цьому вдається значно скоротити кількість використовуваної первинної сировини та знизити собівартість виробництва однієї упаковки (що буде помітно у випадку кількох сотень або кількох тисяч штук). Крім того, завдяки цьому ви ще краще продемонструєте свій товар.
Виробник пластикової тари та відер «Пласт-Бокс Україна» пропонує високоякісні пластикові контейнери для харчової промисловості, які можуть бути ефективним інструментом просування бренду.