Шахраї зовсім знахабніли, і дуже жорсткими способами видурюють гроші.
Іноді вони навіть вдаються до криків, залякування, погроз, аби отримати бажане.
Про одну з шахрайських банківських схем розповіла жінка, яка ледь не втратила всі кошти з картки.
За словами 59-річної жінки, до неї зателефонувала “співробітниця” ПриватБанку, і сказала, що з її картки невідомі вже тричі намагалися вивести гроші.
Щоб захистити рахунок, власниці треба всього лише назвати дані картки: 16 цифр, термін дії, і тризначний CVV код.
Коли жінка почала з’ясовувати деталі, “робітниця банку” почала кричати: “Якщо ви не надасте дані, ви залишитеся без грошей!”
“Представниця ПриватБанку” перейшла на грубощі та вигукувала: “То що, я даю добро? Нехай ваші гроші знімають?!”
Клієнтка банку рознервувалася, але не розгубилася, і вирішила зателефонувати паралельно родичам, аби спитати, що робити.
Тим часом, шахрайка почула характерний сигнал додаткової лінії і стала кричати: “Я знаю, що ви телефонуєте 3700 (контактний центр ПриватБанку), поки ви будете щось з’ясовувати, ваші гроші зникнуть!”
У результаті жінку так залякали, що вона таки назвала 16 цифр кредитної картки “Універсальна”, на якій в неї є кошти, але інші цифри не стала називати.
На цьому зв’язок перервався…
Запорізькі поліцейські повідомляють, що випадків банківських шахрайств дуже багато, і до правоохоронців звертаються мешканці міста, яких або ошукали по телефону, або намагалися це зробити.
Схеми наступні.
До поліції звернулась місцева мешканка, яка повідомила, що їй зателефонував невідомий, який представився працівником “Ощадбанку” та повідомив, що її картку заблоковано.
Після того, як жінка повідомила, що не є клієнтом цього банку, невідомий поклав слухавку.
Іншій громадянці зателефонував чоловік, який представився працівником “ПриватБанку”, та повідомив, що необхідно підтвердити платіж.
Заявниця зрозуміла, що телефонує шахрай, оскільки жодних платежів не робила, і поклала слухавку.
До мешканця Запоріжжя зателефонував невідомий, який повідомив, що йому призначено грошову допомогу у розмірі 400 тисяч гривень і вона буде виплачена на картку.
Після того, як заявник почав ставити різноманітні запитання, невідомий поклав слухавку.
Ці люди звернулися до поліції лише з метою інформування, оскільки були обізнані в шахрайських схемах, а також ставили влучні запитання й, таким чином, убереглися від фінансових втрат.
“Але, на жаль, ще багато громадян стають жертвами шахраїв, через те, що розголошують стороннім особам дані своєї картки, одноразові паролі для підтвердження операцій, або дані для входу до інтернет-банкінгу”, – кажуть у поліції.
Що робити, якщо вам телефонує нібито співробітник банку?
Справжній співробітник банку не буде просити повний номер картки (16 цифр), і тим паче термін дії картки і CVV-код.