Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області нагадує: при купівлі взуття споживач має право на достовірну інформацію про товар, а також захист своїх прав у разі придбання неякісної продукції.
Фахівці управління розповіли, на що саме варто звернути увагу при купівлі взуття.
Маркування — на товарі або упаковці обов’язково має бути зазначено:
найменування підприємства-виробника та його адреса;
товарний (фірмовий) знак;
артикул, номер моделі;
розмір, повнота, сорт;
дата виготовлення.
Інструкція з експлуатації — має бути вкладена в упаковку. Ознайомтесь із нею перед початком використання, щоб уникнути пошкоджень і зберегти гарантію.
Гарантійний строк
Гарантійний строк — це період, протягом якого виробник, продавець або інша уповноважена особа зобов’язується безоплатно усунути недоліки товару (провести ремонт або заміну).
Тривалість гарантійного строку на взуття в середньому становить не менше 30 днів та визначається продавцем або виробником.
Гарантійний термін (строк) на сезонне взуття обчислюється з початку відповідного сезону:
зимове взуття — з 15 листопада до 15 березня;
весняно-осіннє — з 15 березня до 15 травня та з 15 вересня до 15 листопада;
літнє — з 15 травня до 15 вересня.
Наприклад: якщо зимове взуття було придбано влітку, відлік гарантійного строку починається з 15 листопада.
Випадки, коли гарантія НЕ застосовується:
* Порушення правил експлуатації, догляду або зберігання взуття;
* Механічні пошкодження (порізи, здири, проколи, опіки тощо);
* Деформація внаслідок неправильного носіння або сушіння;
* Вплив хімічних чи інших агресивних речовин.
Якщо ваші права порушено: куди звертатися
У разі, якщо суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити законні вимоги щодо якості продукції, ви маєте право звернутися за захистом своїх прав до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області.
Адреса: м. Запоріжжя, бульвар Примаченко Марії, 20-А, тел. 239-73-17