Крюківський завод почав шукати контракти в ЄС. Перший вагон під євроколію уже готовий
Крюківський вагонобудівний завод розпочав виготовивлення вагонів-платформ для євроколії
Український виробник рухомого складу Крюківський вагонобудівний завод веде переговори з операторами та лізинговими компаніями з Європейського Союзу про виготовлення вагонів під європейську колію 1435 мм. Про це повідомила Railway Gazette International.
Підприємство уже завершило випробуваннях двох прототипів вагона-платформи, розробленого за європейськими стандартами. Наразі триває процес схвалення Європейським залізничним агентством, серійне виробництво планують запустити з першого кварталу 2023 року.
Характеристики 80-футового вагону-платформи типу Sggrss:
→ довжина з буферами – 26,39 м;
→ висота навантажувальної підлоги – 1155 мм;
→ вага вагона (тара) – 27 т;
→ вантажопідйомність – 108 тонн.
Очікується, що прототип Sggrss 90-футової платформи буде готовий до випробувань у третьому кварталі 2022 року та схвалений у 2023 році.
Крім того, у КВБЗ є плани щодо інших типів вагонів для задоволення потреб ЄС. Підприємство заявляє, що готове брати замовлення від європейських клієнтів.
Крюківський вагонобудівний завод у Кременчуці – одне з найбільших машинобудівних підприємств з повним виробничим циклом з виготовлення вантажних та пасажирських вагонів та локомотивів в Україні.Основний бенефіціар – глава наглядової ради Володимир Приходько.
- 14 липня АРМА повідомило, що в Україні виявили російські активи на 70 млрд грн. Їх планують використати для відбудови країни після війни.
- 18 липня з’ясувалося, що серед цих активів – 25%-ва частка у КВБЗ, які у 2012 році придбала австрійська компанія OW Capital Management, підконтрольна росіянину Станіславу Гамзалову.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/novosti/kryukovskiy-zavod-nachal-iskat-kontrakty-v-es-pervyy-vagon-pod-evrokoleyu-uje-gotov