Команда «Укрзалізниці» та всі, хто активно залучились, роблять усе можливе, щоб відновити онлайн-продажі якнайшвидше.


Команди Укрзалізниці, партнерів та провідних експертів продовжують нон-стоп відновлення онлайн-сервісів.
У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація усіх потенційних шкідливих елементів. Відновлюються складні зв’язки між різними системами.

ІТ команді Київстар (яка вже проходила відновлення після масштабної атаки і її досвід допомагає в цьому складному випадку), іншим українським та міжнародним фахівцям.
Команда «Укрзалізниці» та всі, хто активно залучились, роблять усе можливе, щоб відновити онлайн-продажі якнайшвидше.
Тим часом, продовжують у посиленому режимі із розширеними графіками працювати каси на всіх вокзалах (скажімо, в Києві вчора було відкрито 18 кас замість звичних
, а всі поїзди продовжують рух чітко за графіком.

Перепрошуємо, дякуємо за розуміння та триматимемо в курсі відновлення!
www.facebook.com/Ukrzaliznytsia/