У зв’язку із військовим станом та мобілізацією у Запоріжжі не вистачає водіїв громадського транспорту.
Про це йдеться у матеріалі «Суспільного Запоріжжя».
“Наразі у місті транспорту достатньо.
Проблема не в його наявності, а в тому, кого посадити за кермо. У приватних перевізників близько 40% водіїв пішли на фронт. До 10% водіїв, хто міг, виїхали за межі України, – розповів заступник начальника управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку Запорізької міської ради Михайло Скороходов. – На міські маршрути Запоріжжя у довоєнний час щоденно виходило більш ніж 800 автобусів приватних перевізників. Наразі – близько 530.
І це, перш за все, пов’язано з дефіцитом водіїв. У приватних перевізників транспорт стоїть на підприємствах».
– Водіїв комунального транспорту так само не вистачає. Деякі пішли служити, деякі виїхали. Водіїв трамваїв та тролейбусів взагалі дуже важко знайти, бо учбових закладів, які готують таких фахівців, замало в Україні. З водіями автобусів ситуація більш-менш. Ми працюємо з декими навчальними закладами, які готують водіїв цих професій, – каже директор з фінансово-економічних питань «Запоріжелектротрансу» Володимир Сухачов.
Ще одна причина зменшення кількості приватного громадського транспорту на маршрутах міста – це обмеження внаслідок комендантської години.
«Водій зобов’язаний наприкінці своєї зміни заправити автобус пальним, повернутися на підприємство, залишити там транспорт і доїхати додому до комендантської години. Деякі автобуси працюють на метані. А такі заправки закінчують свою роботу близько 21-ї години», – розповів Михайло Скороходов.
Як проінформували в міському управлінні з питань транспортного забезпечення та зв’язку Запорізької міськради, «черговий» транспорт продовжує працювати, але він наразі перевозить виключно працівників підприємств, які не встигають доїхати додому до настання комендантської години.
Фото ілюстративне, з відкритих джерел