Для тих, хто наразі перебуває за кордоном, стало фактично неможливим здати електронний квиток на поїзд.
МИГ повідомляв про цю ситуацію.
В Укрзалізниці розповіли, як правильно повернути проїзний документ.
Повернення проїзних документів до відправлення поїзда може здійснюватися як особисто, так і іншими особами.
Повернення платежів за невикористані квитки на поїзд відбувається в будь-якому пункті продажу перевізника з пред’явленням до каси проїзного документа та документа, що посвідчує особу.
Пасажири до відправлення поїзда на території Польщі можуть звернутися до каси для повернення місць у загальну систему продажу та проставлення відповідних відміток.
Після чого на території України протягом 6 місяців із заявою та квитками з відміткою потрібно звернутися письмово до претензійного відділу за поштовою адресою: м. Київ, 01032, вул. Шевченка, 38/40 з позначкою на конверті “Претензійний відділ”.
Квитки можна відправити особисто або доручити родичам чи знайомим на території України, надіславши електронний квиток електронною поштою або через інший месенджер (Вайбер, Телеграм).
Також слід надати дозвіл довільної форми на здійснення повернення довіреною особою. Для цього представник має надати до каси:
Звернутися до каси потрібно заздалегідь або не пізніше, ніж за годину до відправлення поїзда.
Кошти за невикористані проїзні/перевізні документи повертаються на рахунок власника платіжної картки.