Як повідомляє Держпродспоживслужба в Запорізькій області, за 9 місяців поточного року фахівцями держустанови було розглянуто понад 380 письмових звернень громадян, 255 із них надійшли засобами електронного зв’язку.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів. Зокрема, вони скаржилися на продаж неякісних товарів, відмову продавців в їх обміні або поверненні коштів; неякісну побутову техніку та відмову у її гарантійному ремонті; неналежну якість житлово-комунальних послуг тощо. Таких звернень надійшло 190, що становить 50% від загальної кількості.
Також розглянуто 103 звернення (27%) з питань недотримання вимог санітарного законодавства, екології та забруднення навколишнього середовища.
Крім того, споживачі скаржились на можливі порушення суб’єктами господарювання вимог законодавства стосовно обігу харчових продуктів. За 9 місяців надійшло 25 таких скарг (7% від загальної кількості).
Розглянуто 65 звернень щодо можливих порушень у сфері ветеринарної медицини, державного регулювання цін та з інших питань.
За цей період через Консультаційний центр управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами фахівцями надано 860 консультацій по телефону та на особистому прийомі.
За результатами здійснених заходів Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області в ході розгляду звернень споживачам за неякісні товари або послуги було повернуто 157,4 тис. грн.
З метою захисту прав споживачів спеціалісти Держпродспоживслужби в Запорізькій області проводять роз’яснювальну роботу на об’єктах нагляду та розповсюджують пам’ятки серед суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів; безпечності харчових продуктів; санітарного законодавства; фітосанітарної безпеки; формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість; реклами, антитютюнового законодавства, ринкового та метрологічного нагляду тощо. Так, з початку року надано понад 58 тис. консультацій під час моніторингових візитів на об’єкти нагляду, під час яких проведено роз’яснювальну роботу вимог законодавства та вручено відповідні пам’ятки.
Контактні телефони фахівців
Консультаційний центр управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами:
(061)239-73-17
Управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини:
(061)239-73-19
Управління фітосанітарної безпеки:
(061)239-73-20
Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства:
(061)239-73-21
Сектор реєстрації сільськогосподарської техніки:
(061)239-73-22
Також свої звернення ви можете надіслати:
* на поштову адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: 69036, Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Маяковського, будинок 20-А ;
* через електронну форму на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням;
Інформація для надсилання звернень та вимоги до їх оформлення розміщені на вебсайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням.