Команда Rakuten Viber провела опитування на офіційному каналі, з метою дізнатися, як реагують українці на виклики з незнайомих номерів. Результати виявилися досить передбачуваними (чому немало посприяли нескінченні автоматичні рекламні дзвінки від телемаркетів, банків та фінансових установ, які лунають цілодобово) – 29 відсотків опитаних ніколи не відповідають на такі виклики. Ще 27 відсотків беруть слухавку, тільки якщо чекають дзвінка від кур’єра, онлайн-крамниці тощо. На всі дзвінки, навіть з невідомих номерів, відгукуються 44 відсотків респондентів.
Участь в анонімному онлайн-опитуванні взяли 67 тисяч користувачів Rakuten Viber, понад 50% респондентів мають вік до 45 років, ключова вікова група – 34-45 років.