Щодня до центрів обслуговування споживачів (ЦОС) «Запоріжжяобленерго» звертається чимало людей.
Аби їм не доводилося витрачати час на очікування прийому у чергах, на підприємстві запровадили можливість попереднього запису на прийом до фахівців за телефоном.
Це дає можливість самостійно вибрати дату та час відвідування ЦОС.
Як повідомляє “Запоріжжяобленерго”, аби записатися на прийом, зателефонуйте за будь-яким з наведених нижче номерів (залежно від вашого оператора звʼязку):
та після звукового сигналу наберіть додатковий номер 89-20,
або зателефонуйте до кол-центру за номером:
Нагадуємо, що до центрів обслуговування споживачів ПАТ «Запоріжжяобленерго» можна звернутися з наступних питань:
Центри обслуговування споживачів у Запоріжжі розташовані за адресами:
Важливо: споживачі можуть звертатися за будь-якою зручною для них адресою, незалежно від місця проживання.