Українські малі та середні підприємства (МСП) запрошуються подати заявку на участь в програмі консультаційного центру з питань електронної комерції EU4Digital. Про це повідомляє прес-служба Представництва ЄС в Україні.
Після успішної початкової співпраці між Програмою EU4Digital та Міжнародним торговим центром (МТЦ) для підтримки цих заходів, організації раді оголосити про відновлення співпраці. В результаті ще 11 українських компаній мають нову можливість скористатися тренінгами та консультаціями з електронної комерції.
Основна увага приділяється високомотивованим компаніям, які готові почати продавати на торгових майданчиках ЄС протягом найближчих місяців.
Консультаційний центр з питань електронної комерції:
- Проведе чотири групові тренінги, які охоплюють конкретні теми електронної комерції та вибрані торгові майданчики;
- Надасть аудіо/відео/письмові індивідуальні консультації (5 годин на компанію);
- Охопить такі торгові майданчики, як: Amazon, eBay, Etsy, Zalando, Pigu, Allegro, OTTO, Bol і Kaufland.
Після тренінгів українські МСП-учасники зможуть:
- Зареєструватися на міжнародних торгових майданчиках (як зазначено вище) та створювати сторінки продуктів
- Обирати правильні продукти для електронної комерції та розробляти відповідні маркетингові стратегії
- Ефективно керувати та обслуговувати клієнтів через свої облікові записи на торгових майданчиках
- Використовувати логістичні можливості, які надає торговий майданчик
- Зрозуміти причини блокування облікового запису/продукту
- Знайти рішення для юридичних, податкових, логістичних та інших проблем, пов’язаних з електронною комерцією.
Кінцевий термін подачі заявок – 31 липня 2023 року о 16:00 (за брюссельським часом).
Як подати заявку, читайте тут