Запорізьку молодь запрошують створити проєкти з медіаграмотності та отримати 50 тисяч

Запорізьку молодь запрошують створити проєкти з медіаграмотності та отримати 50 тисяч

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)* та *INSCIENCE* запускають онлайн-змагання ІНФОТОН, під час якого молоді люди 13-25 років зможуть створити власні проєкти з медіаграмотності на різні теми та в різних форматах та отримати грошові призи.

Змагання відбудеться 6-8 листопада, а за його результатами три команди переможці отримають грошові призи в розмірі 50 000 грн на здійснення свої ініціатив.

«Розповсюдження коронавірусної хвороби показує як інфодемія – велика кількість онлайн та офлайн інформації – може шкодити життям мільярдів людей у світі, — каже голова офісу ЮНІСЕФ в Україні Лотта Сильвандер.Опитування U-Report показують, що молодь в Україні почуває стрес через інфодемію та потребує більше достовірної інформації про COVID-19. Ми вирішити дати змогу молодим людям створити власні проекти з медіаграмотності, щоб їхні голоси були почуті та щоб заохотити їх просувати здорову поведінку серед своїх однолітків та родин»

Подія відбудеться у форматі хакатону: за 48 годин команди молоді з допомогою менторів створять власні проєкти. Серед менторів — фахівці зі сфер бізнесу та медіа, представники креативної індустрії, фінансисти та консультанти з юридичних питань.

Завдяки проєктам молоді люди можуть:

  • розвінчати міфи про коронавірусну інфекцію,
  • креативно розповісти про науку,
  • вигадати гру про здоровий спосіб життя для своїх однолітків
  • запустити власний блог про захист довкілля, на який підпишеться весь університет.
  • Організатори чекають на інноваційні та технологічні рішення, як то мобільні додатки чи чат-боти, соціальна реклама, вебсеріали, блоги, спецпроєкти з місцевими ЗМІ.

    Ознайомитися з деталями онлайн-змагання ІНФОТОН та зареєструватися можна сайті https://inscience.io/infothone/.

    Дедлайн — 4 листопада.

    Подія заходу на Фейсбук: https://www.facebook.com/events/658357714815697

    (Visited 39 times, 1 visits today)
    Оставить комментарий


Отправить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *