Електронні сервіси сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання державних послуг громадянам та один з центральних засобів реалізації електронного урядування.
Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування та з метою надання повного спектру якісних послуг населенню, активно впроваджує в роботу електронні сервіси. Подробиці про те, як скористатися новими технологіями у пошуках роботи, “МИГу” розповіли фахівці Запорізького обласного центру зайнятості.
Тепер ті, хто втратив роботу, можуть здійснити реєстрацію у службі зайнятості засобами «Електронного кабінету шукача роботи», що прискорює доступ клієнтів до послуги та надає їм можливість отримати необхідну інформацію у дистанційному форматі.
– Перед початком користування кабінетом необхідно створити обліковий запис. З Інструкцією з реєстрації можна ознайомитися на сайті державної служби зайнятості. Надалі зареєстрований користувач має можливість подати заяви про надання (поновлення) статусу безробітного або призначення (поновлення) виплати допомоги по безробіттю. Також власник персонального кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування, дізнатися про заходи, проведення яких планується у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили, – розповіла директорка Запорізького обласного центру зайнятості Ірина Дуднік.
Додаткову інформацію можна отримати у Contact-центрі ЗОЦЗ за номером 0-800-33-67-28.