За даними Запорізької облдержадміністрації, понад 16 тисяч звернень надійшло минулоріч на гарячу лінію ЗОДА.
Найчастіше з питаннями до влади зверталися люди соціально незахищених категорій – ВПО (12,9 %), пенсіонери (15,9 %) та люди з інвалідністю (9,9 %).
– Понад 12 тисяч запоріжців (75 %), що зателефонували на гарячу лінію, потребували консультації. Також подано понад 4 тисячі заяв, 43 скарги та 24 пропозиції. Всі жителі області отримали необхідні вичерпні роз’яснення, 335 питань вирішено позитивно, – повідомила директорка обласного контактного центру Ольга Савенкова.
Найбільше звернень на гарячу лінію (21,4 %) стосувалися функціонування комунального та дорожнього господарства. Крім того, запоріжців хвилювали питання, пов’язані:
* з воєнним станом (відшкодування збитків, соціальні виплати під час війни) – 20,5%;
* соціальним захистом населення (гуманітарна допомога, оформлення субсидій) – 12 %;
* охороною здоров’я – 4,3 %.
Цього тижня на дзвінки жителів області відповідав заступник голови Запорізької ОДА Євген Мироненко. Найбільше звернень стосувалися роботи комунального господарства та стану доріг.
Зокрема, жителька Балабиного пані Анна поскаржилася на тривалу відсутність води, а пані Ольга з Михайло-Лукашівської громади повідомила про поганий стан дороги у с. Терсянка. Про проблеми з теплопостачанням у своїй 9-поверхівці розповіла голова ОСББ Валентина Миколаївна. Вона зазначила, що проблеми виникають під час вимкнень електроенергії. Щоб запобігти цьому, потрібно придбати інвертор з акумуляторними батареями. Але у період війни не всі жителі будинку вчасно сплачують внески, тому ОСББ не може впоратися із проблемою самостійно.
Запоріжець Антон, що хворіє на розсіяний склероз, розповів, що раніше йому безкоштовно надавали ліки. Але вже довгий час він не отримує життєво необхідний йому дороговартісний препарат.
Переселенка з Оріхова Людмила Миколаївна – вдова, що займається оформленням спадщини. Вона не може отримати один з документів, тому й звернулася по допомогу до керівництва області.
Зателефонувала на гарячу лінію і представниця одного з підприємств Кременчука. На виробництві відчувається брак окремих фахівців, тому там готові надати робочі місця жителям Запорізької області, що мають відповідний фах.
– Всього під час гарячої лінії надійшло 10 звернень. Це не просто цифри, за кожною з них – живі історії жителів області. Разом з керівництвом громад, профільними департаментами Запорізької ОДА, комунальними підприємствами зробимо все можливе, щоб оперативно відреагувати на кожне звернення, надати вичерпну інформацію та вирішити проблеми в межах нашої компетенції. Ми прагнемо, щоб кожен, хто звертається на гарячу лінію, отримав не тільки відповідь, але й відчуття, що його голос почутий, – підсумував заступник голови ОДА Євген Мироненко.