Перші полички під брендом “Створено Захисниками” з’явилися в київському “Ашані” – тут представлена продукція, вироблена підприємцями-ветеранами або членами їхніх сімей.
“Створено захисниками” – це бренд Міністерства у справах ветеранів України, що має на меті зробити товари і продукцію, виготовлені ветеранами-підприємцями, впізнаваними та популярними.
Наразі в магазині представлено продукцію від двох ветеранських підприємств.
“Вогняр” – це український виробник гострих соусів та “FamBerry” – виробництво органічної продукції з кизилу, засноване сім’єю загиблого воїна Данила Ольшанського.
Батьки Героя релокували бізнес, до якого за життя він також був долучений, з тимчасово окупованого Токмацького району й продовжують розвивати його у Запоріжжі.
“FamBerry” – це перший національний виробник корисної та якісної продукції з кизилу.
І саме родина Ольшанських першою долучилася до ініціативи Мінветеранів та почала використовувати знак “Створено Захисниками” на своїй продукції.
У Мінветеранів кажуть, що далі буде більше.
Адже продукція та послуги, які створюють ветерани, є дуже різноманітними – від професійних медичних послуг до виробництва кави, одягу та інших товарів.
“Ветеранський бізнес – це по суті спосіб для багатьох колишніх військових повернутися до мирного життя, реалізувати себе і отримати економічну незалежність. Відповідно це вагомий внесок в економіку країни”, – кажуть у Міністерстві розвитку громад та територій України.
Українські споживачі зможуть легко ідентифікувати продукцію ветеранів завдяки графічному зображенню, яке підтверджує, що продукція дійсно виготовлена ветеранами.