По словам председателя ПАО “Укрзалізниця” Кравцова, 10 вагонов поезда были отремонтированы на предприятиях Укрзализныци.
Поезд категории «комфорт» будет курсировать между городами ежедневно.
На каждом вагоне поезда – слоган “Творим себя – создаем Украину”.
Студенты Украинской академии лидерства в первой поездке следуют в Мариуполь, где 28-29 октября совместно с молодежью этого города будут разрабатывать молодежное видение Украины 2030. Его представят Президенту Владимиру Зеленскому на форуме “Каждое завтра начинается уже сегодня”, который будет проходить в рамках Инвестиционного форума Re:Think Invest in Ukrain.
Выступая перед студентами, министр Бородянский отметил, что в Украине ежедневно создается история.
“Мы единственная страна в Европе, которая борется за свои ценности и право определять своё будущее каждый день ценой неимоверных усилий и ценой жизни. Это невероятное время, в котором мы с вами живем. Лет через 30-40 это время будет считаться историческим”, – сказал он.
www.ukrinform.ru/rubric-society/2806827-novyj-poezd-kievmariupol-otpravilsa-v-pervyj-rejs.html#
27 жовтня Укрзалізниця запустила в перший рейс молодіжний поїзд із 350-ма представниками Української академії лідерства, які візьмуть участь у форумі «Кожне завтра розпочинається вже сьогодні», що відбудеться днями у Маріуполі. Надалі цей поїзд курсуватиме як другий склад нічного експресу № 10/9 «Київ – Маріуполь». Таким чином маршрут стає щоденним.
Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов привітав перших пасажирів та зазначив, що цей поїзд сформовано із 10-ти вагонів (3 плацкартних, 6 купейних та 1 вагона типу СВ) після капітально-відновлювального ремонту. «Символічно, що в цю подорож вас везе Укрзалізниця. Інфраструктура і залізниця єднає нашу країну. Цей поїзд сформований із вагонів, які у цьому році пройшли модернізацію на шести заводах Укрзалізниці, що розташовані у різних куточках України», – наголосив він.
За словами керівника компанії, на капітально-відновлювальний ремонт цих вагонів Укрзалізниця витратила понад 140 млн грн з ПДВ. «КВР дозволяє подовжити термін експлуатації вагона на половину його життєвого циклу – вагон можна буде використовувати на 14 років більше при нормативному терміні служби 28 років», – розповів Євген Кравцов.
Нагадаємо, що перший склад поїзда № 10/9 «Київ – Маріуполь» курсує з 30 березня через день. За цей період ним скористалися в обох напрямках загалом 74,1 тис. пасажирів.
Довідково: після капітально-відновлювального ремонту Укрзалізниця отримує майже нові вагони з покращеними характеристиками вузлів і систем та рівнем комфорту для пасажирів. 100% комплектуючих вітчизняного виробництва. У вагонах встановлено систему кондиціонування, вакуумні туалети вітчизняного виробництва, додаткові розетки. Також оновлено інтер’єр салонів: використано шумоізоляційні покриття підлоги, на вікнах – ролети з вогнетривкої тканини. Пасажирам запропонували нову постіль з гіпоалергенними подушками, ковдрами та матрацами.
Модернізація вагонів проводиться у депо Каховка, Бахмач, Ковель, Синельникове, Харків, Гребінка та на Харківському вагонобудівному заводі. Загалом з початку 2019-го Укрзалізниця виконала КВР 26 вагонів і до кінця року планує відремонтувати ще близько 40 вагонів. Ними поповнюються склади фірмових поїздів та формуються нові.
www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/504349/