Україна завершує розробку схеми страхування зернових суден зі світовими лідерами галузі,, включно з Lloyd’s of London, для покриття зернових суден, які прямують до та з чорноморських портів, що є життєво важливим кроком у спробах країни створити безпечний коридор для експорту після того, як Росія вийшла з зернової угоди.
Схему можна буде запровадити вже наступного місяця, і вона може передбачити від п’яти до 30-ти кораблів, які проходитимуть через українські води, – повідомляє Financial Times.
Деталі ще узгоджуються, але схема буде спрямована на покриття пошкоджень суден, які заходять і виходять з українських портів, і ризики можуть бути розподілені між страховиками та місцевим державним банком.
Державна частка ризику, ймовірно, буде забезпечена дорожнім фондом країни, який був створений для ремонту українських доріг і фінансується за рахунок податку на продаж пального.
У Lloyd’s заявили, що угоди про продовження експорту сільськогосподарської продукції з України є «вирішальними для усунення ризиків для глобальної продовольчої безпеки», і що вони продовжують працювати над полегшенням поставок зерна, – пише ресурс OstanniyCapitalist.
За матеріалами відкритих інтернет-джерел