Будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у Запоріжжі просувається чималими темпами. Мостобудівники працюють одночасно на декількох об’єктах, й працюють цілодобово. Про це повідомляє прес-центр Служби автомобільних доріг у Запорізькій області
Головним планом на 2020 рік є завершення будівництва верхової частини Балкового мосту через Старий Дніпро й відкриття дорожнього руху з Хортицького району на острів.
Наразі працівники підрядної організації “Онур” вже приступили до монтажу деформаційних швів. До речі, на мосту використовують якісні деформаційні шви відомої німецької компанії MAURER.
Водночас мостобудівники виконують підготовчі роботи до монтажу бар’єрної огорожі та перильної огорожі тротуарів, які вже закінчили гідроізолювати.
Після встановлення деформаційних швів, приступлять до нанесення гідроізоляції й на проїжджу частину. І вже наступним кроком буде нанесення гуссасфальту.
Окрім цілодобової роботи на Балковому мосту, кипить робота й на будівельному майданчику в районі Кривої бухти. Там підрядники вже завершують укрупнення першої секції прогонової будови Вантового мосту. Її вага складатиме близько 800 тонн.
Фото прес-центру Служби автомобільних доріг у Запорізькій області