🟥Компанія Otto Aviation представила проект реактивного літака Phantom 3500, відмовившись від вікон на користь більш ефективної конструкції.
🔸Це рішення спрямоване на зниження ваги та покращення паливної економічності. Інженери пояснюють, що ілюмінатори в літаках порушують цілісність фюзеляжу, створюючи слабкі місця і збільшуючи опір повітря.
🔸Phantom 3500 використовує передову технологію для досягнення надзвукового ламінарного потоку, що призводить до зниження витрати палива на 35%.
🔸Це передбачає створення гладкої поверхні фюзеляжу, по якій повітря буде ковзати з мінімальним тертям. Очікується, що така конструкція дозволить збільшити дальність польоту і швидкість літака.
🔸Замість вікон в кабіні пілотів будуть встановлені цифрові екрани з високою роздільною здатністю, які виводять зображення з камер. Об’єм салону становить 800 кубічних футів (22,65 кубічних метрів), що забезпечує комфортне розміщення пасажирів.
🟥Приєднуйтесь до нас https://t.me/+DOfq0mqrrswxYjMy