Google AdWords – це спеціалізований сервіс пошукової системи, який дозволяє розміщувати рекламні оголошення над або під результатами органічного пошуку Google. Ці оголошення дуже схожі на стандартні результати пошуку. Проте вони відрізняються тегами “Реклама”, тому їх неможливо сплутати з традиційними результатами органічного пошуку. Нижче описані ключові переваги сервісу.
Як працює реклама в Google AdWords?
Взаємодія рекламодавця або PPC-спеціаліста з Google AdWords відносно проста. Клієнт створює оголошення, яке містить текстові ключові слова, що відповідають тематиці сайту, і посилання на сторінку з товаром.
Наприклад, для магазину автозапчастин це може бути “автомобільні зимові шини”, “автомобільні акумулятори”, “автомобільні аксесуари в Києві” тощо. Щоб підібрати потрібні слова, ви можете скористатися Планувальником ключових слів, одним з інструментів AdWords. Це допомагає не тільки підібрати варіанти запитів, але й дізнатися їхню частотність і релевантність у конкретній сфері.
Коли користувач вводить ключове слово в Google, AdWords відображає посилання на сторінку рекламодавця поруч з результатами пошуку. У цьому випадку потенційний клієнт просто переходить за Вашим посиланням.
До речі, дієві техніки з налаштування Google Ads описані за цим посиланням adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads.
В чому секрет ефективності Google AdWords?
AdWords – найефективніша з систем інтернет-реклами. А найбільша перевага перед іншими видами реклами – 100% задоволення потреб клієнтів. Окрім цього, налаштування реклами Google у вашому проєкті має такі переваги:
- Високі показники конверсії. Якщо користувач здійснює пошук в Google, це означає, що він зацікавлений у цьому продукті. Звертайтеся тільки до тих людей, які можуть бути зацікавлені в тому, що Ви пропонуєте. Це дозволить знизити витрати на рекламу, при цьому підняти кількість замовлень на сайті.
- Гнучкість. Рекламодавці Google Ads можуть змінювати свої оголошення в будь-який час. Вони також можуть контролювати свій рекламний бюджет і таргетування. Показуйте рекламу в потрібний час або людям, які вводять запит з певного географічного регіону. Це знижує витрати на рекламу і дозволяє точніше сегментувати цільових користувачів.
- Оплата тільки за реальний результат. Система стягує плату безпосередньо за кліки, а не за покази медійних оголошень. Це означає, що Ви платите за фактичні переходи зацікавлених клієнтів, а не за потенційний прибуток.
- Контроль ефективності. Рекламні акаунти Google дозволяють рекламодавцям відстежувати показники ефективності (кількість людей, які побачили оголошення, фактичні кліки або конверсії на сторінці вебсайту). Відстежуючи ефективність своїх оголошень і аналізуючи результати, вони можуть вносити зміни до своїх кампаній, щоб значно підвищити прибутковість.