Про це повідомило Міністерство внутрішніх справ, передає Укрінформ.
11 місяців в Україні працює єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації — 112
За цей час надійшло понад 1,7 мільйона викликів громадян. Переважна більшість звернень належали до компетенції поліції.
За номером 112 можна викликати одразу декілька екстрених служб. Це значно пришвидшує процес реагування, а відтак підвищує рівень безпеки громадян.
Фахівці лінії володіють іноземними мовами, а також приймають виклики жестовою мовою у режимі відеодзвінка. Оператори вже опрацювали близько 14,3 тисяч таких звернень.
Зараз номер доступний для мешканців Києва і Київської області, а також Вінницької, Житомирської, Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Івано-Франківської, Закарпатської, Черкаської та Чернігівської областей.
Працюємо над тим, щоб масштабувати роботу лінії і запустити її в інших регіонах.
Впроваджуємо європейські стандарти та продовжуємо забезпечувати швидке та ефективне реагування на екстрені виклики!
Департамент комунікації МВС
mvs.gov.ua/news/11-misiaciv-v-ukrayini-praciuje-jedinii-nomer-dlia-povidomlen-pro-nadzvicaini-situaciyi-112
У вересні 2022 року Верховна Рада ухвалила законопроєкт, яким запропоновано зробити номер 112 єдиним для надання екстреної допомоги громадянам. У липні 2023-го служба 112 повноцінно запрацювала в Києві.
Поширити роботу служби 112 на всю територію України планується до кінця 2024 року.
https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3872686-na-ekstrenij-nomer-112-nadijsli-vze-ponad-17-miljona-zvernen.html