Міністерство торгівлі Китаю оголосило на йьому тижні, що воно продовжить тривалість антидемпінгового розслідування щодо коньяку, що походить з Європейського Союзу (ЄС). таким чином Китай поширює антидемпінгове розслідування щодо коньяку з ЄС. Мабуть, китайський напій смачніший та недооціненний споживачем.
Міністерство ініціювало розслідування 5 січня цього року після запиту Китайської асоціації алкогольних напоїв від імені вітчизняної промисловості.
Антидемпінгове розслідування розглядає спиртні напої, отримані шляхом дистиляції виноградного вина в контейнерах місткістю менше 200 літрів, імпортованих з 1 жовтня 2022 року по 30 вересня 2023 року, йдеться в заяві міністерства від 5 січня.
Він також додав, що буде розслідувати будь-яку шкоду, завдану китайській коньячній промисловості з 1 січня 2019 року по 30 вересня 2023 року.
У міністерстві 29 серпня повідомили, що попередня оцінка показала, що імпорт коньяку з ЄС є демпінговим, і вітчизняна коньячна галузь знаходиться під значною загрозою збитку.
Міністерство заявило, що існує причинно-наслідковий зв’язок між скиданням і значною загрозою збитку.
З 11 жовтня Китай ввів тимчасові антидемпінгові заходи щодо бренді, що походить з ЄС. Імпортери коньяку, що походить з ЄС, повинні розміщувати депозити китайській митниці на основі демпінгової маржі від 30,6 до 39 відсотків, – пише Xinhua.
Проблема ширша, ніж вибір алкоголю до свята.
Посилені обмеження Китаю на імпорт бренді з Європейського Союзу можуть завдати економічного удару по Франції, оскільки його відомі виробники – від великих будинків до бутіків-розливників — повинні внести більші застави, щоб забезпечити безперервність експорту до Китаю.
Нові заходи Пекіна стосуються майже виключно Франції, оскільки на неї припадає 99 відсотків китайського імпорту спиртних напоїв на основі вина.
Цей крок був зроблений після того, як Брюссель проголосував за застосування додаткових мит до китайських виробників електромобілів. Тож, не тільки в напоях справа.
Китай стверджує, що демпінг бренді з ЄС на його ринку «суттєво шкодить» вітчизняним виробникам. Але Загальна спілка виноробів коньяку Франції вважає заходи Китаю несправедливими.
«Французька влада не може принести нас в жертву, покинути нас і залишити нас самих, заручниками. Франція повинна знайти спільну мову, щоб застосування податків було призупинено або навіть скасовано. Ми очікуємо конкретних і швидких відповідей», – вважають виробники напою.
Поставки французького коньяку до Китаю минулого року досягли 1,7 мільярда доларів. Франція вважається основною метою заходів Пекіна через те, що Париж вводить європейські мита на китайські електромобілі. Коньяк є одним із найпопулярніших напоїв у Франції, але понад 90 відсотків його експортується. Незважаючи на це, виробники коньяку кажуть, що будуть адаптуватися до обмежень.
Тут, на батьківщині коньяку, виробники стверджують, що вони потрапили в ширшу суперечку, яка безпосередньо не стосується їх продукту.
Осіннє сонце освітлює нескінченні ряди виноградних лоз, що простягаються по південно-західній місцевості Франції. Але хмари на горизонті – це дипломатичні побоювання, що ця суперечка між ЄС і Китаєм щодо електромобілів і бренді продовжується.