🟥Кому і навіщо потрібно проходити ідентифікацію в Пенсійному фонді України❓
🇺🇦Ця норма діє на постійній основі та стосується всіх отримувачів пенсій та соціальних виплат.
🔎Мета ідентифікації – перевірити, чи дійсно кошти від держави отримує саме та особа, якій вони були призначені.
❓Як часто треба проходити ідентифікацію❓
❗️Кожні 6 місяців.
🟥Які документи треба мати для проходження ідентифікації❓
🔖При особистому зверненні треба мати із собою
✅документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України або закордонний);
✅платіжну картку, на яку надходить пенсія (при ідентифікації АТ “Ощадбанк”);
✅пенсійне посвідчення.
🟥При віддаленій ідентифікації
✅ авторизація здійснюється людиною в особистому електронному кабінеті на вебпорталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису “Дія.Підпис” (“Дія ID”);
✅під час відеоідентифікації треба мати при собі документ, що посвідчує вашу особу як отримувача виплати або як законного представника/помічника отримувача виплати, у випадку дитини – свідоцтво про народження дитини.
🟥Як пройти ідентифікацію за кордоном❓
✅Це можна зробити, звернувшись до закордонної дипломатичної установи України за отриманням документу про посвідчення факту, що особа є живою.
✅Але відвідування дипломатичної установи НЕ є обов’язковим, можна пройти ідентифікацію за допомогою цифрових інструментів. Зокрема, через Портал електронних послуг ПФУ.
💬Уряд online🇺🇦
🟥МИГ Новини Запоріжжя