На третьому році повномасштабного вторгнення українці значно зменшили кількість заходів на новинні стрічки українських онлайн-медіа в порівнянні з показниками 2022 року, за даними Similarweb.
До прикладу, на початку повномасштабного вторгнення в більшості медійних сайтів зросла аудиторія, у деяких – на 300%. Однак експерти ІМІ зараз спостерігають тенденцію суттєвого зниження аудиторії. Дивіться, який вигляд має десятка найпопулярніших українських онлайн-медіа за підсумками другого кварталу 2024 року.
За підсумками другого кварталу 2024 року, за даними SimilarWeb, перелік десятки найпопулярніших українських онлайн-видань суттєво змінився в порівнянні з показниками 2023 року:
- лише трьом медіа вдалося збільшити відсотковий показник аудиторії: Oboz.ua (надзвичайно високе зростання – на 291 відсоток), “Кореспондент” (на 11,8 відсотка) та УНІАН (5,2 відсотка);
- Oboz.ua з чотирнадцятого місця неочікувано піднявся на другу сходинку;
- “Цензор” з другого місця перемістився на першу сходинку і наразі є лідером за кількістю аудиторії;
- ТСН піднявся з п’ятої позиції на третє місце;
- “Кореспондент” піднявся із шостої позиції і нині посідає четверте місце;
- УНІАН піднявся на дві сходинки й нині посідає шосту позицію;
- “Українська правда” чи не вперше за останні кілька років спустилася на кілька позицій у середину рейтингу й наразі посідає п’яте місце;
- РБК-Україна спустилося на три позиції і наразі має сьоме місце;
- на п’ять сходинок упав рейтинг сайту “24 канал” і наразі посідає восьме місце;
- видання “Фокус” із сьомого місця змінило позицію на десяте місце;
- дев’яте місце без змін позиції зафіксовано за онлайн-медіа NV, незважаючи на те що за рік показник трафіку впав суттєво – на 34,6 відсотка. Але оскільки аудиторія просіла майже у всіх, сайт зберіг за собою незмінну позицію в рейтингу.
З десятки найпопулярніших за даними SimilarWeb випав сайт «Гордон». Рік тому це медіа було на десятій сходинці, наразі посідає 16-те місце.