Морське право треба оновити для захисту підводної інфраструктури
В уряді Естонії заявили, що міжнародне морське право не охоплює, наприклад, таку проблему як перетягування якоря з метою пошкодження підводної інфраструктури.
У випадку піратства, наприклад, чинна морська конвенція ООН надає постраждалим країнам право захоплювати кораблі, а національні суди можуть виносити рішення про покарання. Але це непередбачено щодо підводних пошкоджень.
Наприклад, у листопаді 2024 року у Балтійському морі постраждали одразу два кабелі зв’язку. У цьому підозрювали китайське торгове судно Yi Peng. Данський фрегат тоді наздогнав цей корабель, але у міжнародних водах, що не дозволяло піднятися на його борт.
Російський танкер Eagle S (IMO: 9329760), якого взяли на борт фінські правоохоронці, мав на борту шпигунське обладнання.
Про це повідомляє Lloyd’s List. Список Ллойда визначає танкер як частину темного флоту, якщо йому 15 років і більше, він перебуває в анонімній власності та/або має корпоративну структуру, призначену для приховування виявлення бенефіціарного власника, якщо він використовується виключно для санкціонованих торгів нафтою та бере участь в одній або кількох із оманливі методи доставки, викладені в інструкціях Державного департаменту США, виданих у травні 2020 року. цифри не включають танкери, відстежені до контрольованих урядом судноплавних організацій, таких як російський Совкомфлот або іранська National Iranian Tanker Co, а також тих, хто вже потрапив під санкції.