Цифрові навички 53% українців нижче базового рівня — зауважують у Міністерство цифрової трансформації України. У відповідь на ці виклики ГО «Інтерньюз-Україна» запустила першу у своєму роді безплатну платформу екстреної допомоги з цифрової безпеки nadiyno.org Про це Інтерньюз-Україна повідомляє на своїй сторінці у Фейсбуці.
Менеджерка проєкту Kateryna Tsybenko розповіла про роль та основні принципи роботи платформи:
“Ми надаємо індивідуальні консультації з питань цифрової та інформаційної безпеки. Раніше вони були точковими й здебільшого — для представників медіа та ГО. А тепер доступні для всіх українців, зокрема й мешканців тимчасово окупованих територій.
Тож, якщо не знаєте, як захистити свій смартфон або який месенджер є безпечним, — ми розкажемо! Спочатку перейдіть у розділ «База знань». Якщо не знайдете там достатньо відповідей, зверніться до наших консультантів. Для цього заповніть форму зворотного звʼязку, а ми надішлемо відповідь на електронну пошту, в чаті або месенджерах — Signal, WhatsApp і Telegram. На лінії працюють 10 операторів.
Виклики у сфері кібербезпеки змінюються чи не щодня. Тому ми постійно покращуватимемо нашу платформу, враховуючи реалії воєнного часу”.
Гаряча лінія працює в тестовому режимі з 08:00 до 22:00 у будні.
Ініціатива реалізовється за підтримки Canada’s Foreign Policy—Global Affairs Canada через eQualit.ie. Інформаційними партнерами платформи стали Міністерство цифрової трансформації України та національний проєкт Дія.Цифрова освіта.