Соцмережа Facebook в перші роки свого існування приваблювала молодь, але зараз ситуація змінилася. Аудиторія соцмережі «старішає», а нинішні підлітки вважають Facebook середовищем для їхніх батьків.
Зараз популярна мережа стрімко втрачає популярність у молоді. Підлітки вважають, що соцмережа є «неправдивою й нудною».
Pew Research Center дослідив присутність так званого «покоління зумерів» у інтернеті. Виявилося, що підлітки відмовляються від Facebook і багато часу проводять на YouTube. Про це пише TechCrunch.
Так, у дослідженні 2014-2015 років кількість підлітків у Facebook дорівнювала 71 відсотку, що було значно вище за показники Instagram і Snapchat. Наразі аудиторія соцмережі віком 13-17 років становить лише 32 відсотка. Водночас Instagram користуються 62 відсотки підлітків, а TikTok – 67 відсотків.
Причинами непопулярності соцмережі у підлітків, згідно з проведеними опитуваннями, є «нудний», «неправдивий», або «негативно забарвлений» контент, забагато емоційного спаму та надмірна присутність людей віком 40-50 років.
Інеса АТАМАНЧУК за матеріалами відкритих Інтернет-джерел