Американська компанія Apple опинилася на чолі рейтингу найбільш впливових світових брендів за версією дослідницької компанії World Brand Lab. «Срібло» отримала Microsoft, а «бронзу» – Google.
Про це йдеться в пресрелізі WBL.
Крім того, у топ-10 увійшли Microsoft, Google, Amazon, Walmart, McDonaldʼs, Coca-Cola, Tesla. Для останньої це неабиякий прорив, тому що минулого року вона посідала аж 72-гу позицію.
З 500 найвпливовіших брендів світу американських компаній 198. В другому ешелоні – Франція, КНР, Японія і Велика Британія. Третій ряд – Німеччина, Швейцарія і Італія.
Вага бренду оцінюється за часткою ринку, лояльністю користувачів до бренду й глобальним лідерством.
Всього експерти щороку оцінюють майже п’ятнадцять тисяч брендів з усього світу, – повідомляє tokar.ua