Найпопулярнішим джерелом інформації про війну для українців є Telegram, його обрали 53 відсотків – таку статистику дає фонд «Демократичні ініціативи» імені Кучеріва.
На другому та третьому місцях – міжособистісні контакти (42 відсотки) та YouTube (40 відсотків).
Телемарафон як джерело новин використовують 37 відсотків опитаних. Дослідження показало, що вибір джерел інформації залежить рівня освіти.
Так, люди із середньою чи неповною середньою освітою переважно орієнтуються на телемарафон (49 відсотків) та спілкування з іншими людьми (48 відсотків), із середньою спеціальною освітою – Telegram-канали (53 відсотки), а з високим рівнем освіти – Telegram-канали (61 відсоток) та YouTube (45 відсотків).
Відсоток використання телемарафону зменшується із підвищенням рівня освіти. Щодо довіри українців до інформації, що надходить від органів влади, їм довіряють 39 відсотків опитаних, проте про повну довіру заявили лише 6 відсотків.