
Це виданню “Економічна правда” підтвердив CMO De Novo Дмитро Бахмацький.
Основна причина збою – відключення світла у дата-центрі.
За словами Бахмацького, про кібератаку на дата-центр не йдеться, проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення.
Як повідомляв Укрінформ, у Київському метрополітені через технічний збій в Ощадбанку тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах.
Крім того, Нова пошта попередила, що її сервіси тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами в підрядника.
У свою чергу в “Дії” заявили, що через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків.
https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3986297-zbij-u-roboti-onlajnservisiv-u-provajdera-nazvali-pricinu.html