Держпродспоживслужба в Запорізькій області проаналізувала скарги громадян, що надійшли до інстанції з початку року. Про це сповіщає департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Запорізької ОДА.
Найбільше скарг [62 відсотки від загальної кількості] надійшло від споживачів на порушення своїх прав під час купівлі, обміну чи повернення товарів, на якість надання житлово-комунальних та інших послуг.
На другому місці [21 відсоток] – питання у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. До речі, у травні, з настанням спеки, кількість таких скарг збільшилася удвічі. Споживачі, зокрема, жаліються на відсутність повної чи достовірної інформації про продукцію, порушення вимог щодо її маркування, недотримання термінів зберігання тощо.
Третє місце [десять відсотків] посідають порушення у сфері санітарного законодавства. Інші зявники звернулися стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, карантину та захисту рослин тощо.
Держпродспоживслужба у Запорізькій області віздначає, що трети на громадян не вказує інформацію, необхідну для проведення заходів контролю.
Якщо порушені права споживача, у зверненні необхідно вказати:
прізвище, ім’я, по-батькові, адресу проживання та контактну адресу, телефон або електронну пошту заявника;
суть питання та скарги;
повні дані щодо найменування суб’єкта господарювання або прізвище фізичної особи – підприємця [ФОП, ТОВ, ПП та назву], юридичну та фізичну адресу продавця (можна знайти в куточку споживача);
документи чи їх копії [чек, договір тощо], що підтверджують факт покупки (отримання послуги) та інші документи, які свідчать про порушення прав споживача.