Фахівці Держпродспоживслужби в Запорізькі області розповіли, що варто знати при відвідуванні кафе або ресторану. Щоб не зіпсувати собі настрій через недотримання простих правил.
Споживачам та власникам і робітникам кафе-ресторанів варто пам’ятати, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є обов’язковими до виконання.
Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв кулінарних, борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного виробництва, вихід і ціна однієї порції.
Споживачі мають право:
* ознайомитися з меню, прейскурантами алкогольних і безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, фруктів, додаткових послуг, що надаються, до початку обслуговування;
* перевірити об’єм, вагу та ціну продукції, що підлягає продажу (послуги, що надається), відповідність її якості вимогам нормативно-правових актів.
При виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування або обрахунку суб’єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов’язані:
* безкоштовно усунути виявлені недоліки;
* зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;
* замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;
* повністю відшкодувати витрати споживача, пов’язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.
Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати споживачу обов’язковий асортимент продукції!
У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу відмовляється задовольнити справедливі вимоги – звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем розташування закладу.