До Керчі регулярно прибувають состави з цією компонентою, і місцеві моніторингові канали, такі як «Кримський вітер», «АРК» та інші, постійно цей процес фіксують і повідомляють про нього.
Крім того, перевезення цистерн з нафтопродуктами – це ПММ для РОВ. Пасажирські вагони – це перевезення особового складу. Що залізнична гілка, що автомобільна, продовжують активно використовуватися, а Крим відігравати роль транзитного, логістичного вузла, замінити який жодною дорогою через Маріуполь і Бердянськ – неможливо. І жодна нова логістична гілка не зможе забезпечити повністю, в режимі 24/7 – нон-стоп, південне угруповання РОВ, чисельністю майже 200 тисяч тіл.
А тому, вкрай дисонуючі висновки, з урахуванням, буквально, притягнутого за вуха наративу, що «Керченський міст немає потреби атакувати»… Серйозно?
Alexander Kovalenko