За повідомленням міськради, оператори міського контакт-центру «15-80» продовжують працювати у цілодобовому режимі.
За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», у серпні до контакт-центру надійшло 10 570 звернень зі скаргами, заявами та пропозиціями, протягом літа – 30 344. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
магістральних водоводів зовнішніх мереж – 6 129;
інженерних мереж – 6 113;
служби обслуговування електромереж – 5 025;
благоустрою прибудинкових територій – 3 449;
надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 3 070.
Було отримано 727 подяк на адресу контакт-центру та надавачів послуг.
Нагадаємо, передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:
через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
через особистий кабінет на порталі контакт-центру 1580 https://1580.zp.gov.ua
за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)
за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).